loading...
به روز ترین ها و قدیمی ترها
Arash بازدید : 257 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای و شنیدنی آرامش از بهنام صفوی

آرامش بهنام صفوی

آهنگ با کیفیت ۲۵۶ MP3 : حجم ۸٫۵۱ مگابایت

» دانلود آهنگ آرامش «

متن آهنگ :

 

چشات آرامشی داره که تو چشمای هیشکی نیستبهنام صفوی
میدونم که توی قلبت بجز من جای هیشکی نیست
چشات آرامشی داره که دورم میکنه از غم
یه احساسی بهم میگه دارم عاشق میشم کم کم
تو با چشمای آرومت بهم خوشبختی بخشیدی
خودت خوبی و خوبی رو داری یاد منم میدی
تو با لبخند شیرینت بهم عشقو نشون دادی
تورویای تو بودم که واسه من دست تکون دادیییییییی
از بس تو خوبی ، میخوام باشی تو کل ، رویا هام
تا جون بگیرم ، با تو باشی امید ، فردا هام
چشات آرامشی داره که پابند نگات میشم
ببین تو بازی چشمات دوباره کیش و مات میشم
بمون و زندگیمو با نگاهت آسمونی کن
بمون و عاشق من باش بمون و مهربونی کن

منبع:نایک موزیک

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 448
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 323
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 4,942
  • بازدید سال : 41,880
  • بازدید کلی : 306,114