loading...
به روز ترین ها و قدیمی ترها
Arash بازدید : 191 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

 

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام من همراه با متن
 

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام من همراه با متن

در قسمت زیر دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام من همراه با متن را به صورت آنلاین میتوانید گوش دهید و در صورتی که علاقه به دانلود ان داشتید آن را با استفاده از لینک پایین دانلود کنید .!!! این سیستم برای این قرار داده شده است که اگر دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام من همراه با متن آن چیزی که مورد نظر شما هستش نبود شما بیخودی و بی دلیل حجم از دست ندهید .


دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام من همراه با متن

امروز بعد از مدتی برای شما دوست داران و طرفداران آهنگ های مجاز داخلی کار تازه دیگیری از محسن یگانه رو برای شما دوستان داریم که امیدوارم باب میل دوست داران او طرفداران پرو پا قرص محسن یگانه بوده باشه
آهنگ من محسن یگانه تقریبا تم آروم و غمگینی داره که با همه این احوالات میتونه زیبا و دوست داشتنی باشه و بری دوست داران او جذاب بوده باشه و از کارهای آرومی که محسن یگانه میخونه لذت ببرید

متن شعر من محسن یگانه

من تو نبودت جز اشک و حسرت جز گریه کردن کاری ندارم
بی تو نمیشه ، بی تو نمیخوام حتی یه روزم دووم بیارم
بی تو چجوری با خاطراتت ، روزا و شبها رو بگذرونم
خاطره هامون از خاطرت رفت ، اما هنوزم دلتنگشونم
من ، بی تو نابودم ببین زندم ولی دنیای من مرده
تو ، دنیای من بودی ولی دوریت منو از پا درآورده
میترسم از این فکری که پُرشد از این سکوت و تنهایی و درد
کاش بعد یک عمر عادت به این درد این زخم کهنه.سر وا نمی کرد
این کوله بار تنهاییا که سنگینی کرده باز روی شونم
باز با خیالت تاوقتی زندم رو دوش خستم هی می کشونم
من ، بی تو نابودم ببین زندم ولی دنیای من مرده
تو ، دنیای من بودی ولی دوریت منو از پا درآورده
باز هم با آهنگ های نو و تازه همراه ما باشید
رمز فایل www.dehkadeyedownload.ir
دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام من همراه با متن دانلود با لینک مستقیم بخش 1 دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام من همراه با متن
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 448
  • کل نظرات : 33
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 75
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 323
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 4,998
  • بازدید سال : 41,936
  • بازدید کلی : 306,170